informacja o uruchomieniu e-usług
Informujemy, że na czas obowiązywania stanu epidemii uruchomiliśmy usługi elektronicznej obsługi Interesantów. Z usług mogą skorzystać osoby prywatne, komornicy i rzeczoznawcy majątkowi. Do złożenia wniosków wymagane jest posiadanie Profilu Zaufanego.
Dostęp do usług elektronicznych znajduje się pod adresem: https://walecki.webewid.pl
Po zarejestrowaniu konta w usłudze prosimy o przesłanie na adres: webewid@powiatwalecki.pl następujących danych:
- identyfikator użytkownika (znajduje się w prawym górnym rogu)
- nazwa portalu, z którego zamierza korzystać (np. portal rzeczoznawcy)
Powyższa procedura nie dotyczy Portalu Interesanta.
WAŻNA INFORMACJA
Od dnia 18 marca 2020 roku do odwołania zostają wprowadzone następujące zasady realizacji wniosków i pracy Wydziału GN:
- wejście do budynku zostaje zamknięte z zastrzeżeniem następnych punktów;
- podania można składać w otworze wrzutowym znajdującym się w drzwiach w holu wejścia tylnego do budynku;
- podania pozostawione w otworze wrzutowym, w przypadku posiadania załączników, muszą być z nimi trwale złączone (np. przy pomocy zszywek lub w zaklejonych kopertach);
- w okresie od dnia 18 marca 2020 r. do odwołania nie potwierdza się dnia złożenia podania;
- pobór dokumentów geodezyjnych i kartograficznych będzie możliwy po uprzednim (z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem) uzgodnieniu terminu i sposobu poboru dokumentacji pod nr telefonu 67 387 39 69 wew. 20;
- zamówione wypisy i wyrysy oraz mapy do celów opiniodawczych będą wysyłane na adresy podane we wnioskach, po otrzymaniu przez organ potwierdzenia opłacenia Dokumentu Obliczenia Opłaty (DOO) za sporządzone materiały (opłata obejmuje również koszty przesyłki map);
- informacje dotyczące udostępnienia Rejestru Cen Nieruchomości dla rzeczoznawców majątkowych są możliwe przez Portal Rzeczoznawcy po uprzednim uzyskaniu dostępu przy pomocy nadanego osobistego loginu i hasła na wniosek złożony elektronicznie lub zalogowanie się za pomocą profilu zaufanego.
Strona portalu: https://walecki.webewid.pl
Informacje e-mail: webewid@powiatwalecki.pl
- udział w posiedzeniach projektantów sieci uzbrojeniowej jest możliwy elektronicznie za pomocą ePUAP.
Informacje pod nr telefonu 67 387 39 69 wew. 19 lub e-mail: zudp@powiatwalecki.pl
Nie ulega zmianie realizacja wniosków złożonych elektronicznie oraz zgłoszeń prac za pośrednictwem Portalu Geodety.
Prosimy śledzić informacje zawarte na tej stronie oraz na https://bip,powiatwalecki.pl
Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych
Ujawnienie budynku w EGiB
Ujawnienie lokalu w EGiB
Dokumenty potrzebne do ujawnienia samodzielnych lokali w ewidencji gruntów i budynków: Zobacz opis usługi →
Informacja w sprawie uzyskania wykazów z EGiB
Informujemy, że zgodnie z wejściem w życie ustawy z dnia 9 czerwca 2016r. o zmianie ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2016 r. poz. 903), od dnia 1 lipca 2016 roku możliwe jest uzyskanie uproszczonych wypisów z rejestru gruntów (bez adnotacji dotyczących jakości danych ewidencyjnych oraz klauzuli upoważniającej do oznaczania nieruchomości w księdze wieczystej na podstawie tego dokumentu), wypisu z wykazu działek oraz wypisu z wykazu podmiotów.
Wypisy z wykazów działek i podmiotów realizowane są na podstawie wniosku [EGIB]
Do czasu aktualizacji wzorów wniosków prosimy o wpisanie rodzaju wnioskowanych danych w polu 14. Dodatkowe wyjaśnienia i uwagi wnioskodawcy i nie zaznaczanie żadnej pozycji w polu 9.Przedmiot wniosku.
Data wpisu: 1.07.2016 | Aktualizacja wpisu: 1.07.2016 - 13:51 | Autor: Administrator
Wprowadzenie/wykreślenie dzierżawy do/z operatu ewidencji gruntów
Wniosek zmiany danych w EGiB
Wydanie wypisu/ wypisu i wyrysu/ wyrysu z ewidencji gruntów i budynków
Udostępnienie materiałów Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego