informacja o uruchomieniu e-usług

Informujemy, że na czas obowiązywania stanu epidemii uruchomiliśmy usługi elektronicznej obsługi Interesantów. Z usług mogą skorzystać osoby prywatne, komornicy i rzeczoznawcy majątkowi. Do złożenia wniosków wymagane jest posiadanie Profilu Zaufanego.

 

Dostęp do usług elektronicznych znajduje się pod adresem: https://walecki.webewid.pl

 

Po zarejestrowaniu konta w usłudze prosimy o przesłanie na adres: webewid@powiatwalecki.pl następujących danych:

 

  • identyfikator użytkownika (znajduje się w prawym górnym rogu)
  • nazwa portalu, z którego zamierza korzystać (np. portal rzeczoznawcy)

 

Powyższa procedura nie dotyczy Portalu Interesanta.

WAŻNA INFORMACJA

Od dnia 18 marca 2020 roku do odwołania zostają wprowadzone następujące zasady realizacji wniosków i pracy Wydziału GN:

 

  1.  wejście do budynku zostaje zamknięte z zastrzeżeniem następnych punktów;
  2. podania można składać w otworze wrzutowym znajdującym się w drzwiach w holu wejścia tylnego do budynku;
  3. podania pozostawione w otworze wrzutowym, w przypadku posiadania załączników, muszą być z nimi trwale złączone (np. przy pomocy zszywek lub w zaklejonych kopertach);
  4. w okresie, o którym mowa w § 1, nie potwierdza się dnia złożenia podania;
  5. pobór dokumentów geodezyjnych i kartograficznych będzie możliwy po uprzednim (z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem) uzgodnieniu terminu i sposobu poboru dokumentacji pod nr telefonu 67 387 39 69 wew. 20;
  6. zamówione wypisy i wyrysy oraz mapy do celów opiniodawczych będą wysyłane na adresy podane we wnioskach, po otrzymaniu przez organ potwierdzenia opłacenia Dokumentu Obliczenia Opłaty (DOO) za sporządzone materiały (opłata obejmuje również  koszty przesyłki map);
  7. przegląd aktów notarialnych przez rzeczoznawców majątkowych będzie możliwy po uprzednim (z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem) uzgodnieniu terminu
    i sposobu przeglądu dokumentacji pod nr telefonu 67 387 39 69 wew. 18;
  8. udział w posiedzeniach projektantów sieci uzbrojeniowej będzie możliwy po uprzednim zgłoszeniu uczestnictwa pod nr telefonu 67 387 39 69 wew. 19.

 

Nie ulega zmianie realizacja wniosków złożonych elektronicznie oraz zgłoszeń prac za pośrednictwem Portalu Geodety.

 

Prosimy śledzić informacje zawarte na tej stronie oraz na https://bip,powiatwalecki.pl

Aktualizacja serwisów internetowych

W dniu 6 maja nastąpiła aktualizacja serwisów internetowych. Uwagi na temat działania prosimy zgłaszać wyłącznie pod adresem

 

webewid@powiatwalecki.pl

 

w celu przekazania ich twórcom oprogramowania.

Wniosek o założenie konta w serwisie WEBEWID (geodeci)

Poniższy wniosek dotyczy kont dla geodetów wykonujących prace geodezyjne na terenie powiatu wałeckiego, którzy chcieliby dokonywać zgłoszeń prac przez serwis WEBEWID. Przekazanie danych dostępowych następuje po podpisaniu umowy.

 

Wejście do portalu geodety znajduje się po prawej stronie.

 

 

Odnośniki do stron bankowych widoczne są tylko podczas korzystania z udostępnionego w budynku PODGiK stanowiska komputerowego.
Korzystając z innej lokalizacji proszę wybierać adresy stron we własnym zakresie.
Niektóre komunikaty na tej stronie mogą różnić się w zależności od lokalizacji.